Политика по качество и околна среда

Непрекъснато усъвършенстваме предлаганите от Дружеството услуги по Управление при разработване, дизайн и производство на козметични продукти и маски за лице. Логистика, маркетинг и диструбуция на бързооборотни стоки чрез система от дейности, организирани в кратко, средно и дългосрочен план.

Прилагаме основни принципи по качество и опазване на околната среда, за да задоволим в максимална степен дефинираните изисквания на клиентите ни, техните нужди и очаквания в условията на максимална ефективност и високо ниво на качество на предоставените услуги.

ЦЕЛИ ПО КАЧЕСТВО И ОКОЛНА СРЕДА

Клиенти:

  • Да гарантираме качество на услугите до ниво, което посреща в пълна степен изискванията на клиентите, нормативни актове и заинтересовани страни и което осигурява тяхната удовлетвореност;

Услуга:

  • Да изпълним приложимите стандарти и специфични изисквания по отношение на качеството на предлаганите услуги и продукти;
  • Да предлагаме услуги и продукти с голяма степен на диференциация спрямо същите такива, предлагани на местния пазар;
  • Да предлагаме и извършваме услуги в съответствие с българското законодателство;

Персонал:

  • Да осигурим висококвалифициран и мотивиран персонал, както и подходящо обучение на персонала за повишаване на неговите знания и умения и с грижа към околната среда;

Партньори:

  • Да проучваме и отчитаме възможностите и перспективите за развитие на фирмата при планиране на качеството, съобразявайки се с критериите на лидерите в бранша не предизвиквайки замърсяване в околната среда.

Повишаване на конкурентноспособността:

  • Да задържим съществуващите си пазарни позиции и да спечелим нови пазарни ниши чрез постоянно подобряване на качеството на предлаганите услуги и стоки като не оказва отрицателно въздействие върху околната среда.
  • Осъзнавайки факта, че качеството е решаващ фактор в конкурентната борба, и че управлението на качеството служи като вярно средство за завоюване на по-голямо доверие у потребителите с доброкачествени продукти, считаме постоянно подобряващата се Интегрирана система за управление като ключ към икономическия растеж и просперитет на Дружеството.

Опазване на околната среда:

  • Опазването на околната среда е един от най-важните ангажименти, които „АГИВА“ поема като компания.
  • Опазването на околната среда принадлежи към нашите най-висши приоритети при осъществяване на дейността на Дружеството и като такива са интегрирани в политиката за развитие на фирмата.
  • Един от основните приоритети за компанията е да не нанася щети на природата с дейността си и да се придържа стриктно към съответните законови рамки.
  • Всички служители на „АГИВА“ ООД са мотивирани и съвместно следват указанията на компанията за опазване на околната среда.
  • За да минимизира максимално потенциални щети върху природата, в компанията са въведени практики, които включват:
    • Пестене на енергийни ресурси, когато в възможно;
    • Рециклиране на отпадъчни материали и повторното им използване, когато е възможно;
    • На територията на базата са предприети всички необходими мерки, които да предотвратят инциденти, които биха могли да окажат дори минимално въздействие върху околната сред;
    • Разделно събиране на отпадъци.
  • Поемаме ангажимента за:
    • непрекъснато подобряване на процесите в организацията и поддържане на внедрената интегрирана система за управление съгласно ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, включително повишаване на резултатността спрямо околната среда;
    • осигуряване на рамка за създаване на цели по качество и околна среда, подходящи за организацията и в подкрепа на нейната стратегическа насоченост, включително естеството, мащаба и въздействието върху околната среда, които оказват нейните дейности, продукти и услуги;
    • опазване на околната среда с оглед предотвратяване и минимизиране на опасните рискове чрез създаване на системни условия за безопасна и надеждна експлоатация на всички съоръжения и за безопасно и надеждно изпълнение на оперативните процеси;
    • предотвратяване на замърсяване и други специфични ангажименти свързани с контекста на организацията като устойчиво използване на ресурсите, смекчаване и адаптация към изменението на климата и опазване на биологичното разнообразие и екосистемите;
    • изпълнение на задълженията за спазване чрез идентифициране на приложимите законови и други изисквания по отношение на качеството и опазване на околната среда в дейността на фирмата и гарантиране на пълно съответствие с тях;
    • наблюдаване и измерване на ключови характеристики на процеси и дейности, имащи значимо въздействие върху качеството и опазването на околната среда;
    • редовно оценяване на изпълнението по отношение управление на качеството и опазване на околната среда, като резултатите от тези анализи използваме за актуализация и за търсене на възможности за последващо подобрение.

Осъществяването на Политиката по качество и околна среда задължава всеки служител на Дружеството лично да допринася за постигане на поставените цели по качество.

20.01.2021 г.                                                

bg_BGBulgarian
Превъртете до върха