Penti

Основаване и ранни години: Историята на Penti започва през 1950 г. с две отделни компании, основани от Mois и Yasef Kariyo. Компанията, първоначално произвеждаща дамски чорапи, популярни сред учителите в Турция, променя името си на Öğretmen Çorap през 1970 г. Първото производствено съоръжение на компанията е създадено в Байрампаша, Истанбул през 1971 г.

Еволюция на марката: През 80-те години на миналия век Сами Карийо, член на семейството от второ поколение, пое и разшири фокуса на марката, за да включи цвят, шарки, разнообразие и качество за градските жени. През 1984 г. марката приема името Penti, отбелязвайки последния етап от нейния брандиращ процес.

Растеж и иновация: Penti прави революция на пазара през 1991 г. с въвеждането на чорапогащник “Fit15”, използвайки ликра за първи път в тънки дамски чорапи. Марката разширява продуктовата си гама през 1994 г., за да включва детски чорапи, мъжки чорапи, домашно облекло и бански костюми. Ново модерно производствено съоръжение в Чорлу беше открито, за да отговори на нарастващото търсене.

Разширяване на търговията на дребно: Penti отваря първия си магазин в Истанбул през 1999 г. и оттогава се превърна във водеща марка с над 300 магазина в Турция и 106 магазина в 29 страни по света. Penti е признат за един от 3-те най-добри производители в Европа, като също така произвежда за много световни марки.

Онлайн присъствие: През 2007 г. Penti стартира своя магазин за електронна търговия, penti.com, разширявайки дигиталното си присъствие и увеличавайки ангажираността си в социалните медии.

Международно признание и постижения: Успехът на Penti е признат чрез множество награди, включително сертификат TURQUALITY през 2014 г. През 2012 г. компанията привлече международни инвеститори чрез партньорство с Carlyle Group, затвърждавайки целта си да се превърне в глобална турска марка.

Ангажимент за иновации: Penti продължава да прави иновации със своите системи за управление и процеси на дигитализация, като получава награди за маркетинг, използване на технологии и растеж на електронната търговия. Компанията има за цел да запази лидерството си в чорапите, бельото и банските костюми, като същевременно се превърне в „любовна марка“ за жените в международен план.

Мисия: Да предоставя висококачествени чорапи, бельо и бански костюми на достъпни цени, като същевременно поддържа силна връзка с потребителите и заинтересованите страни.

Визия: Да бъдем водеща световна марка с произход от Турция и да бъдем предпочитана марка за жените както в Турция, така и в чужбина.

Ключови ценности:

  • Иновации и прогрес
  • Ангажимент за качество
  • Подход, ориентиран към клиента

Свържете се с нас

Ако имате въпроси или нужда от допълнителна информация, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук, за да ви помогнем и да ви предоставим най-доброто възможно обслужване.

Благодарим ви, че избрахте Penti. Очакваме с нетърпение да работим заедно и да постигнем успехи заедно.

bg_BGBulgarian
Превъртете до върха